Ben je, ondanks onze inspanningen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, niet tevreden over het Gezins[piratieplein, dan kun je een klacht indienen. Wij zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Deze procedure bevat informatie over hoe je jouw klacht kunt indienen.

Klachten
Heb je een klacht over het Gezinspiratieplein? Dan kan je die als volgt indienen:

•             Per email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
•             Of per brief:  Klachtencommissie-  Rudolphlaan 2 - 3794 MZ De Glind.

Een klacht moet zo duidelijk mogelijk beschrijven over welke gedraging het gaat, waar en wanneer dat is gebeurd en welke medewerker of organisatie het betreft. De klacht moet ook duidelijk maken wie de klager is en met welke adresgegevens, mailadres en/of telefoonnummer de klager te bereiken is.

De totale klachtenprocedure staat vermeld in dit document > klachtenregeling

(De onafhankelijke klachtencommissie die klachten aan het adres van het Gezinspiratieplein in behandeling neemt, werkt ook voor 3 andere organisaties in De Glind, namelijk Rudolphstichting, Gezinshuis.com en Stichting Jeugddorp De Glind.)